HOPPÁ! Már hazaérkezéskor is vásárolhatsz vámmentesen - Várnak szeretettel a duty free boltok!!!



Néhány hónapja döbbentem tapasztaltam, hogy megérkezve a Liszt Ferenc reptérre, az indulási csarnokon keresztül kellett kimennem. Gondoltam, biztosan felújítják az érkezési folyosókat. Tévedtem. Néhány napja olvashattam a büszke plakátokat, hogy már az érkezéskor is vásárolhatok. Várnak szeretettel a duty free boltok. Hiszen forgalmuk világszinten megtriplázódott az elmúlt 15 évben. Először az hittem, hogy magyar találmányról van szó. De Lisszabonban járva rá kellett ébrednem, hogy a trend legalábbis európai szintű.... >>>

Megjegyzések

  1. Persze ez egy kacsa! De mit várjunk a magyar újságírástól...
    Szóval néhanapján kavarodás van a repülőtéren és kínjukba ráengedik az érkezőket az indulókra.
    Nyilván ez nem normális.
    Viszont, akinek szerencséje van, az tényleg kifelé is vásárolhat.
    Csokit...
    Mert a szivarszekrényt, csak eu-n kívüli beszállókártyára nyitják ki.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése